مجله بازی میری گیم

نسخه نسل نهمی GTA V

نسخه نسل نهمی GTA V

نسخه نسل نهمی GTA V در سه حالت مختلف قابل بازی است

 

جزئیات جدیدی از نحوه اجرای نسخه نسل نهمی GTA V بر روی Xbox Series X/S و PS5 منتشر شده است. در پست جدیدی که در  Rockstar Wireتوسعه‌دهنده تایید کرده که پلیرها می‌توانند بر روی کنسول‌های نسل نهمی خود که سه حالت گرافیکی متفاوت را انتخاب کنند. حالت Fidelity از رزولوشن4K نیتیو  همراه با ری تریسینگ برخوردار خواهد بود و 30 فریم در ثانیه در Xbox Series X و PS5 را هدف قرار می‌ده. بر روی  Xbox Series Sرزولوشون در این حالت به 4K آپ اسکیل شده است.

در حالت Performance در Xbox Series X و PS5 نسخه نسل نهمی GTA V با 60 فریم در ثانیه اجرا خواهد شد. فریم ریت در Xbox Series S نیز به همین میزان است؛ با این حال رزولوشن تا 1080p پایین می‌آید. همچنین در می‌توان این مود را به همراه ری تریسینگ نیز انتخاب کرد که در آن شاهد  رزولوشن 4K را با ری‌تریسینگ و فریم ریت 60 فریم در ثانیه هستیم. در تمام نسخه‌ها همچنین بهبود antialing، انفجار و آتش با جزئیات بالاتر، افزایش تراکم پوشش گیاهی، بهبود کیفیت نورپردازی، تنوع بیشتر در ترافیک و جمعیت و صد البته لودینگ سریع‌تر را شاهد هستیم.

در این نسخه همچنین از کنترلر PS5 یعنی Dualsense نیز پشتیبانی می‌شود. قابلیت هپتیک فیدبک در این نسخه برای بازسازی اثرات مختلف آب و هوایی، آسیب‌های جهت‌دار و بافت‌ سطح جاده استفاده می‌شود. تریگرهای آداپتیو قابلیت مقاومت پویا در مقابل محیط را فراهم می‌کنند. هچنین از قابلیت Tempest 3D Audio  در PS5 و Spatial Sound در Xbox Series X/S پشتیبانی می‌شود.

قرار است شاهد گزینه‌های جدیدی نیز برای GTA Online باشیم. پنج وسیله نقلیه جدید برای این نسخه تایید شده و و همچنین پلیرها می‌تواند خودروهای مشخصی را در Hao’s Special Work آپگرید کنند. پلیرها قادر خواهند بود وسایل نقلیه آپگرید شده خود را در یک مود جدید مسابقه دهند. همچنین به صورت هفتگی هر پلیر می‌تواند یک خودروی تیونینگ شده جدید را به طور رایگان امتحان کند.

در کنار بخش Career Builder، پلیرهای جدید وسایل نقلیه، اسلح و 4 میلیون دلار نیز دریافت می‌کنند. آپدیت‌های جدیدی نیز برای بهبود گیم‌پلی انجام شده که شامل یک منوی جدید برای رفتن مستقیم به Freemode، سرقت‌ها، مودهای Adversary و مسابقات می‌شود. محتوای رویدادهای هفتگی نیز ازین پس به آسانی در دسترس خواهند بود.

نسخه نسل نهمی GTA V و GTA Online در تاریخ 15 مارس/24 اسفند برای Xbox Series X/S  و PS5 منتشر خواهد  تاریخ 8 مارس خارج می‌شوند. در عین حال، آخرین عکس های زیر را بررسی کنید.

9 نظر

مطالب مرتبط